Julgran!

Nu är julgranen inne och pyntad.
Ser så fint ut :-) Tycker det blir sån mysig stämning med en gran i hemmet under denna period.
Oliver har bara suttit och kollat på den ännu. Phuu...
Men snart lär han riva den ;-)

Idag blir det ännu mer jobb och jag går samma pass som igår.
Sedan ska jag hem och fixa och trixa med en film på Oliver som jag sedan kan visa på kalaset.
Kan vara en rolig grej då vi bara är vuxna, förutom Oliver och Theodore då.
Kände att vi inte ville ha ett "riktigt" kalas med massa kompisar och så vidare.
Det får bli nästa år när han får ut mer av det.
Detta kalas blir med familj och släkt.
Sedan Karla , Peter och Theodore såklart :-)

2 dagar kvar sedan är lilleman 1 år.
Dagarna räknas ner dag för dag.
Kan fortfarande inte förstå det.
 
Och 2 dagar kvar utav arbete också.
Sedan är jag ledig fre,lör och sön.

 Här är granen, ska fin slipa lite bara :-)
Tänk att ha en äkta stor kungsgran, gud så vackert. Synd att Joel är allergisk bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0