Gott nytt år!!

Inatt har vi sovit i omgångar då lilla Oliver blev sjuk 1 inatt.
Han hostade som en galning och hade hög feber och grätt massor =/ Mammas lilla hjärta.
Vi gav honom alvedon och lite välling och la honom mellan oss där han somnade efter en stund men vaknade med jämna mellan rum hela natten dock!
Joel tog upp honom runt 8 imorrse och då fick han i sig lite gröt och sedan så hade dom badat och jag fick sova vidare.
Nu är det Joels tur att sova och han sover nog redan hoppas jag.
Oliver har jag också lagt efter lite mat så nu sover han också.

Detta är första gången Oliver har feber sedan han född blev.
Innan har han bara varit lite förkyld utan feber.

Trots att jag fick sova vidare så känner jag mig som en zombie.
Kan bero på att man har somnat,vaknat,somnat,vaknat osv.

Idag ska jag och Joel fira in det nya året hemma hos Erik och Maria och dit kommer ett par stycken.
Vi ska äta gott,basta m.m.
Just nu känner jag bara för att lägga mig under täcket hemma tills Oliver blivit piggare.
Men hoppas på att man kan känna sig lite normal om en stund.

Nu ska jag göra annat medans mina prinsar sover!!

GOTT NYTT ÅR !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0