Första luckan i Olivers julkalender.

Ja nu har Oliver öppnat sin första lucka i hans julkalender och i den så låg en pip leksak som jag köpt ifrån esprit
som han och Thea leker med nu :-)
Roligt att ge honom 1 liten sak fram till julafton.
Och denna kalender kan han ju ha i många år.

Jag och Joel hyrde precis en komedi som vi ska se när Oliver somnat.
Men innan han ska sova så ska vi kika på julkalender och se om det ens är något att kolla på.
Tycker att julkalendrarna var bättre förr.
Beställde sunes jul i helgen så den ska jag kika på när den kommer.
Älskar den julkalendern.

Nej nu ska jag leka med Oliver innan han ska sova.


Oliver innan promenaden idag.


Olivers pip leksak.

Kommentarer
Postat av: mli

Hade också tänkt att ha en julklappskalender, jag hade själv det jämt som liten. Men tillslut så insåg

jag jag tyckte de kändes lite väl onödigt, Får bli nästa år istället, när Stella är större och förstår mer utav grejen :)



Men det är en skoj grej iaf!

2009-12-01 @ 23:02:38
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0