Flickan som lekte med elden.

Ja den hyrde jag i förrgår och den filmen gillade vi.
Så nu vill jag kolla på 3an också.

Igår efter vi ätit middag så åkte jag och storhandlade medans Joel var hemma med Oliver.
Lättare att handla helt ensam tycker jag.
Går snabbare då.
SKönt att ha det gjort iaf.

Hem fick även 1 tomtedräkt till Joel följa med så han kan vara tomte iår ;-)
Jul är planerat och klart för våran del nu iaf.
Och vi blir hemma hos mina föräldrar och där stannar vi också, det blir alltså inget farande hit och dit.
Skönt att slippa det.
Vi åker till Joels mamma dagen efter ist.
Hoppas på en jul hemma hos oss nästa år.

Julklapparna är klara, har bara 1 till Joel kvar.
Men vet vad jag ska köpa så det är ingen panik med det känner jag.

Idag ska jag och Oliver bara vara hemma, vi får se vad vi gör när Joel kommer hem.

Fortsatt trevlig Fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0