Dagen före julafton!

Nu sitter vi hemma hos mina föräldrar och spelar bingolotto.
Vi har det jätte mysigt.
Innan vi åkte hit så kom svärmor på besök med julklappar ,
jag och Joel fick 1 handuk var och Oliver fick leksaker och sängkläder.
Våra gulliga grannar var också förbi och gav oss ett triss paket och en julklapp till Oliver =)

Oliver får vara vaken lite längre idag, men vid pausen så ska vi åka hem och fortsätta spela där så lillen får åka hem och sova innan den stora dagen med tomten imorgon=)
Innan vi åker hit så ska vi fira lite hemma först bara jag,Joel och Oliver :-)

Nej nu ska jag vara lite social här.

God jul allesammans=)

Kommentarer
Postat av: ruby och milo

god jul:d

2009-12-23 @ 22:40:40
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0