ARN!

Ja efter en LÅNG dag på jobbet så åkte jag hem och runt 20.30 så var jag hemma.
Men på bra humör iaf ,trots vädret och massor av männsikor på jobbet.
Men när jag kom hem så fick jag ett brev ifrån ARN ang.barnvagnen och öppnade det direkt.
Jag hade fått babyproffsens brev som dom skickat till arn.
Och jag kan säga att efter detta brev så vart jag inte alls på bra humör =(

Babyproffsen hade verkligen slängt MASSOR av skit på oss ang. detta.
Och 20 % var sant och stämde medans ca 80% var skit snack.

I brevet så hade dom skrivit att jag varit inne hos dom på babyproffsen med Oliver då vi skulle få lånevagnen och under den stunden så var Oliver fastspänd men jag hade haft noll kontroll över honom :S Jag blir så ledsen.
Det är så mycket BULLSHIT.....!

Jag känner mig lurad.

Nu är det min tur att skriva till arn , min historia om allt.
Jag kommer skriva sanningen och sedan så får vi se om min historia räcker.
Annars så har jag gjort det vi kan.

Håll tummarna för oss!

__________________________________________________________________________________

Nej efter en lång dag så ska jag gå och lägga mig för en ny arbetsdag imorgon.

Godnatt alla kära läsare!

Kommentarer
Postat av: ruby och milo

fy vad tråkigt med äckliga lögnhalsar :( dumma idioter!

2009-12-21 @ 23:51:31
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: karla

håller tummarna ja!!!!!kramar

2009-12-22 @ 10:15:25
URL: http://waw.karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag hoppas att ni får rätt, helt sjukt att de ska kasta skit på er, när det är deras eget fel.

2009-12-22 @ 11:49:37
Postat av: Frida

Vilka idioter!!!! hatar den affären.. Kommer aldrig att handla där, och kommer att berätta för alla jag känner att dem är dum i huvudet!! Stå på er!! Kör över dem! Kram

2009-12-28 @ 00:12:28
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0