Norra berget!

Kl 11 så skulle jag träffa mammorna ifrån familjeliv.
Vi tog en fika tillsammans på norra berget , vi blev kvar till kl 15 .00 så det vart en lång fika :-)
Hade inte träffat dom sedan i slutet på April så nu var det jätte skoj att få se alla små bebisar !
Gud så alla växer.

Sedan tog vi och åkte hem , Joel har slipat trappen hela dagen och nu är han klar med det !
Så nu håller han på att spacka och tvätta rent , han är så duktig :-)
Jag tog och badade Oliver ute idag och det älskade han som vanligt.
Måste passa på dom sista fina dagarna nu.
Sedan kl 17 så tog jag en fika med Hillevi, Alex och Joel på stan.
Mycket fikande idag :P

Fösökte natta Oliver men han vill inte riktigt sova ännu för han slog i sitt huvud i bordet :/
Så ska ta en promenad med han och Thea tänkte jag så kanske han somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0