Jobba!

Idag är det jobb som gäller, slutar kl 19.15 .
Skönt att kunna hoppa in lite då och då innan jag börjar på riktigt !

Inatt har jag BARA dröm om flygplan och jäklar vad nervös jag är alltså.
Sagt till mig själv att jag aldrig kommer att behöva flyga men samttidigt så vill jag.
Har ju varit till Lido di jesolo, Kroatien, Venedig, Rimini och San Marino och detta har varit underbart.
Men då har vi tagit en road trip med bil.
Har alltså aldrig flygit pga. rädslan.
Åkte helikopter när jag var liten dock men det har jag förträngt :P

Någon annan som känner som jag ,som har något bra tips mot min enorma rädsla?

Imorgon blir det selånger för våran lilla familj , det hör ju till sommaren i Sundsvall så det ska bli mysigt :-)



Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

va kulatt ni ska iväg:D

vi väntar till i vinter:)

ja förstår din rädsla. ja drömmer ofta om läskiga flyplan men tänk att det är säkarrae att flyga trots allt:)

2009-08-14 @ 19:31:23
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0