Grattis Mamma :-)

Idag fyller min mamma år , så kl 16.30 blir det tårta !
Hoppas din dag blir toppen mamma :-)

Igår så skulle jag igentligen på drakborgen men så blev det inte.
Jag skulle skjutsa min syster på jobbet och sedan försöka hitta en
present til mamma så det skulle bli så stressigt .
Dagen började med en snabbis på ikea för att köpa burkar till Olivers barnmat,
klockan blev mycket så jag blev tvungen till att gå snabbt till kassan för att hinna hämta min syster.
Oliver har blivit så intresserad av allt och han vägrar ligga ner i vagnen , så på vägen till kassan så får han tag
på en blomma som sitter i en låda med 14 st andra blommor. så hela vagnen blir jordig och blöt plus allt på golvet :P
Så då fick jag börja städa mitt i allt !
Efter det så åkte vi lite snabbt till min syster för att skjutsa henne till jobbet.
Hon kom i tid :-)
Vi tog en sväng på stan för att hitta en present och på Åhlens så hittade jag söta pyjamaser som jag blev tvungen till att köpa, plus en nalle som Oliver blev förtjust i .
10 min senare så var nallen borta ?
Oliver hade kastat den och jag sprang och sökte den, men inget resultat av det dock :/
Nu har någon annan lycklig fått nallen.
Efter att ha sprungit runt på stan så blev kl 18,15 och då var vi båda jätte hungriga så vi gick till bilen för att åka
hem och laga mat.
Men vad händer då??  BILNYCKELN ÄR BORTA .
Oliver har lyckats tagit ut bilnyckeln ur väskan min och kastat den.
Så vi fick springa IGEN.
Bilnyckeln hade hittats på golvet på Åhlens av dom som jobbade där precis när jag kom in dit.
TACK SÄGER JAG BARA.

Efter en händelserik dag med en busig unge så fick vi äntligen komma hem för att äta.


Kommentarer
Postat av: A-K & Elin

OJOJOJ, ja, jag vet vad jag har och vänta mig. Elin börjar vara med mycket mer nu, men det känns som det är långt tills hon blir lika busig som Oliver, men tiden går ju så snabbt.

2009-08-05 @ 21:10:19
URL: http://familjenstengard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0