Flash!

Jag och Oliver tog en sväng i birsta för att fota Oliver på polarn och pyret , medans vi väntade
in fotografen så gick vi runt lite i huset.
I Flash butikens fönster så står det att dom sökte extra personal.
Så jag gick in och kollade vad det var , och sedan fick jag skriva i ett papper.
Och veckan senare så ringde dom och sa att jag fick jobbet :-)

Dom kunde gå efter mitt ord schema på Jula vilket var perfekt för min del.
Och jag ska gå 3 dagar från den 4 Sep och lära mig och efter det så skulle jag testa själv :-)
Det blir både i stan och i birsta.

Alltid skönt att ha något extra utöver sin normala tjänst.

Middagen hemma hos Peter och Karla var jätte trevlig.
Vi blev kvar till strax innan 23 igår kväll och Oliver var dö trött i bilen sedan huua.

Idag ska vi hälsa på Olivers Farmor sedan vet jag inte vad som händer.
Det är ju så tråkigt väder :/
Men om 5 dagar så får vi sol och 30 grader varmt iaf :-)


Kommentarer
Postat av: Acca

grattis till jobbet!!! hur mkt. kommer du jobba nu,hade du inte heltid på jula? hur funkar de med farmor nu...var ju ett jäkla strul där från början minns jag ju att vi pratade om...skönt att de verkar löst sig iaf. ha de bra! skönt med resa snart!/ Anna-Carin

2009-08-22 @ 11:39:00
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men va roligt!!

Tänk vilka vändningar det kan bli av att bara vandra i BC!!

2009-08-22 @ 16:29:49
URL: http://www.JennyG.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0