Borta bra men hemma bäst.

Vi kom hem runt kl 16.00 idag efter en jätte härlig helg i Falun, Borlänge och Rättvik.
Vädret vart bra igår men inte så bra så att vi ville bada inne på Leksands sommarland tyvärr.
Så vi tog en tripp till Borlänge för att äta lunch , shoppa och mysa tillammans .
Vi hittade lite mer till Oliver :-)
Tog även en sväng på dollar store men där hittade vi inte så mycket.
Efter detta så åkte vi vidare till Rättvik igen för att äta middag, leka i lekparken på Siljan och kolla på alla bilar.
Helgen har varit kanon !
Idag så åkte vi förbi Hudiksvall på vägen hem för att gå på Albert och Herbert.
Och nu har vi packat upp och Oliver sover för natten sedan 1 tim tillbaka.

Här kommer lite bilder ifrån helgen !!


Mamma och jag vid hästen i Rättvik.

Mamma och jag gungar och det gillar jag massor :-)

Pappa och jag fortsätter att gunga.

Nu testar vi gunghästen istället !

Den här gungan var inte lika rolig.

Nu vart jag helt slut så nu tar vi en paus :-)

Jag på outlet i Dalarna.  Här i Dalarna får jag 24 blöjor för endast 219:- , bra va?
Jag i min nya Villervala pyjamas.  Testar mössan också .
 Mina nya kläder från mamma och pappa.  Lite mer kläder.
 Och ännu mer.  Och denna mumin pyjamas från Mormor & Morfar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det var ju synd, vi kommer att gå om varandra i omklädningsrummet då...

2009-08-02 @ 21:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0