Babysim!

Idag är våran första dag på babysim men denna dag så skall vi inte bada,
utan vi ska få massa information.
Joel kommer och hämtar upp oss innan halv 12 sedan så åker vi dit.
Efter detta så ska vi träffa min syster och åka på forex för att växla pengar.

Skrev även 1 lista igår om vad som måste packas.
Känns som att vi aldrig kommer klara våra kg, trots att jag knappt tar med mig några kläder.
Olivers mat & blöjor m.m väger rätt mycket.

Vill ju kunna handla i Turkiet och i Grekland :-)
Men den mesta maten kommer han  ju äta upp i Grekland så då kan jag ju köpa lite iaf.

Längtar tills imorgon så jag får klippa bort lite hår och färga det .
Känns så tråkigt nu.
Att det ska växa så snabbt.

Frukost står på listan nu iaf sedan babysim.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Babysiminfo kl 12.45 idag blire för oss :-)

Om vi inte ses där önskar jag en trevlig resa till solen och värmen redan nu! :-)

2009-08-24 @ 10:26:38
URL: http://floffenskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0