Vart är vår värmen?

Ja det kan man ju fråga sig.
Solen är framme men det blåser ju så otroligt mycket.
Inte alls skönt huuua.

Vi har iaf varit på nordichallen på marknad, sedan fikat med mina föräldrar.
Och ikväll så ska vi fira Erik som fyller 26 år, Grattis grattis :-)

Nej nu ska jag börja fundera på middagsmat !

Trevlig Lördag.

                                   Sötnosen våran!

                                          Mums gröt :-)

                                             Testar sin nya body.


Kommentarer
Postat av: fia

Ska jag höra med syster fall vi ska fota hemma hos mig till veckan på tisdag eller onsdag?? :) Vore bra om det är lite sol också så det lyser in i fönstret, sen så då vi ska fota oliver så blir det finare bilder fall han har kläder som är randiga eller med symboler. :) Måste även berätta att för någon natt sedan så drömde jag om oliver och dej att jag va barnvakt åt han en hel dag/kväll helt själv också skickade ja ett sms till dej om han fick sova över hos mig men du ville helst inte det för du saknade honom så mkt. :P sen så i drömmen fick ja ett sms av dej typ en timme efter att du va orolig för att ja inte hade kommit tbx med oliver hem till dej. ;) haha.. pusss

2009-04-18 @ 19:34:21
URL: http://sarasofiawistrom.blogg.se/
Postat av: Acca

snygg body, lika som filip har men den är nog snart i urväxt stadiet då de är 62:)hoppas allt är bara bra med er och att vi får träffa er snart! vad var de för marknad på nordichallen? kram kram anna-carin och filip

2009-04-18 @ 21:46:10
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilket litet charmtroll

2009-04-19 @ 21:54:40
URL: http://fiviva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0