Trött mamma!

Ja nu är jag trött .
Vaknade kl.03.00 , 05.00 , 06.30 och 08.30 och 08.30 så  tog Joel hand om lilla skrutten
så fick jag sova i 1 tim och det var skönt .
Men är fortfarande helt slut.
Denna dag så har vi varit till birsta en sväng för att kolla efter en ny digitalkamera sedan så åkte vi ner på
ticket för att boka våran Greklands resa i Sep men dom hade hunnit stängt så det får bli en annan dag.
Åkte och köpte lite mat så idag käkade vi tacos , mums :-)
Sedan köpte jag fullkornshavre, kornmjöl och mannagryn så jag kan börja äta gröt till frukost varje morgon nu.
Vill komma tillbaka till det nyttiga igen.

Vi hade precis besök av våran 6 åriga granne som kom och åt lite glass.
Dom är ju för roliga dom små liven :-)

- Hon : Hur gammal är Oliver?
- Jag : Han är snart 4 mån.
- Hon : Hur gammal var han innan?
- Jag : Inga år alls.
- Hon : Oj så han får inte ha kalas?
- Jag : Nej han får vänta med det.
- Hon : Stackars han. När jag är hos människor så brukar jag alltid äta chips och när jag ska hem så brukar jag alltid
få en påse med mig hem.
- Jag : Jaha , vill du ha en påse med dig?
- Hon : Ja annars får jag inte äta chips hemma. Kan jag få glassen också?


Haha dom är ju så söta.
Så nu fick hon med sig kakor,chips och glass för att hon är så söt :-)

Nu ska vi mysa och kolla på robinsson :)
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Kram

Tacos.
Robinson.

Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

va kul att ni ska till grekland:) det ska vi oxå:d

vart ska ni åka?

2009-04-04 @ 20:58:52
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Ruby och Milo

vi vet inte. vi kan inte åka förem deklarationspengarna har kommit :P

men antagligen sent i augusti elelr ngt eftersom det är så varmt i juli...

Skulle va kul att åka till Milos.. Ett annat ställe är Karpathos.. Grymt svårt att välja eftersom det finns så många olika. Vi har redan varit i athen, naxos, kreta, paros och zakhyntos. haha.

Vi Funderar på att ta 2 olika som ligger nära varandra ialalfall.



Vart ligger skiathos?

Skulle nui åka i september?

2009-04-05 @ 11:21:01
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0