Nu var påsken slut!

Ja påsken har varit toppen :-)
God mat och trevligt sällskap.

Imorgon börjar Joel arbetet igen, men snart helg igen!
Denna vecka så har inte jag och Oliver planerat så mycket.
Ska prova dopklänning på Onsdag iaf sedan kanske bada på Torsdag eller Fredag
ifall Oliver är frisk då.
Sedan på Lördag är vi bjudna på lite fika hos Erik som fyller år.
Och innan det så ville dom på boda borg och springa av sig lite.
Kanske att jag och Oliver följer med och kikar lite annars så blir vi hemma ifrån det.

Idag så har vi varit och handlat lite blommor till uteplatsen sedan så har vi fixat massa ute.
Måste passa på när det är så härligt väder :-)
Efter det så kom Karla,Peter och Theodore på besök vid halv 4 .
Vi umgicks och åt lite middag tillsammans.
Dom åkte vid halv 8 ikväll.
Riktigt trevligt :-)

Nu blir det färjan och ballar av stål.
Godnatt!
                                                 Sötnosarna!




Kommentarer
Postat av: Frida

Det borde gå att ordna tycker jag. Ska bara kolla upp så ingenting annat är inbokat den dagen. Men vad jag vet är vi ledig :o)

2009-04-13 @ 23:58:15
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0