Inbjudan!

En inbjudan kom med posten idag ifrån Joels jobb berners.
Blev bjuden på tjejfest den 28/5 med plockmat och vin :-)
Skoj tyckte jag !
Det måste jag gå på.
Hoppas systeryster också kommer att gå på detta.



Idag var det ju babysång igentligen men Oliver ville inte riktigt sova nu på förmiddagen utan han ville prata och vara social med mamma ist.
Så han somnade ganska nyligen och det kändes som att han aldrig hade orkat med babysången idag utan sömn.
Men kanske nästa gång :-)
Och blir ju ingen fika denna vecka med familjeliv heller då vi åker till Ullared tidigt på Fredag morgon , dagen då dom ska fika, men det kommer ju fler tåg .
Imorgon vet jag icke alls vad vi ska hitta på, blir nog promenad om vädret tillåter.
Sedan Torsdag så ska vi på barnvagnsbio hade vi tänkt :-) Sedan blir det till att packa och fixa till Fredagen.
Och på Fredag så ska vi ju åka till Ullared , gud så jag längtar :-) Blir bara skönt att komma iväg och umgås .

Nu blir det ett bad sedan en lång promenad med Oliver och Thea.

Kommentarer
Postat av: Emilie

tack tack! :-)

Synd att ni inte kunde komma idag, men på torsdag e det bebycafé kl 12.00 i bosvedjans kyrka med soppa, fika och chokladprovning om ni vill komma :-)

Vi ska nog gå, bara inte elma blir kinkig efter sin vaccinering då på förmiddagen

2009-04-21 @ 15:37:53
URL: http://floffenskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0