Tisdag!

Nu sitter jag och försöker få i mig lite fullkornsgröt och vatten men det går väl som det går.
Har såååå svårt att äta på morgonen för jag mår så illa.
Och igår var den värsta natten på länge iaf, fick så otroligt ont i magen och mådde så illa och svetten bara rann om mig, vi försökte ta en promenad men det gjorde för ont så att jag knappt kunde stå på benen, sedan värmde Joel en värmedyna och la den på min mage och lite kyla i pannan men det funkade inte heller :/ det var iaf skönt med lite kyla i pannan. Drack lite samarin men det funkade ju absolut inte, undra vad det var för värk igentligen. Jag som aldrig varit gravid innan och aldrig haft denna smärta. Ca.4 tim efter att jag fick ont lyckades jag somna i Joels famn och sov fram till kl 10.00. Hoppas att jag aldrig får sådära ont igen för det var så obehagligt, man vet ju inte vad som händer och man blir ju så orolig :/ .... Jaja det är ju bättre nu iaf.
Nu ska jag försöka ta mig ner och simma några längder innan jag ska visa lägenheten kl 14.00 , människor har redan lagt bud på den så hoppas denna dam är intresserad också så vi får lite extra :)
Vi leder vårat bud på radhuset iaf och det känns skönt.
Nä nu blir det en promenad med hunden innan simmningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0