Längtar!

Nu är man inne i v.24 och tiden bara rullar iväg, känns som att man nyss fick ett posetivt test. Men tiden får gärna rulla på snabbare så jag får hålla i min lilla bebis snart. Sedan är jag så less på att vara sjukskriven och bara gå hemma hela dagarna, vill kunna jobba så tiden går snabbare. Men jag kan inte göra så mycket åt den saken tyvärr.
Och idag var Joels syster Erika på besök, alltid trevligt med lite sällskap :) Och nu på Söndag så flyttar hon till Australien i 8 mån :/ så då hinner hon inte träffa våran lilla knodd innan hon åker, men hon får ju träffa den lilla när hon kommer hem iaf :)   Nu blir det lite kvällsfika och någon bra film med min älskade sambo :) Nattinatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0