Fredag!

Idag har vi varit på våran andra visning av radhuset som vi tänkte köpa ifall det inte går upp allt för mycket.  Så vi håller tummarna så vi får det lite större tills lillen kommer till världen :) Har även haft två visningar idag på våran radhuslägenhet och båda paren vill ha den , så det blir budgivning . Så hoppas på att den går upp lite extra :) Har man lite extra att lägga in på det nya boendet. I övrigt så har dagen varit lugn , har varit och stor handlat mat och städat. Och nu funderar vi på att besöka min syster och hennes sambo en sväng.
Och imorgon blir det spa på södra berget gud så härligt, bara inte Joel känner sig sämre. Jag har lyckats smittat den stackaren :/ Men det är bara att hålla tummarna på det bästa.

Var ett tag sedan jag skrev här , hade nästan glömt bort att jag startat en blogg här.Har uppdaterat mig på en annan bloggsida dom senaste veckorna, gå in och kika där ifall ni vill veta vad som hänt dom senaste dagarna.  :)http://karolineeriksson.bloggsida.se/
Ska börja att blogga här nu ist.

Jag har iaf gått 27 fulla graviditets veckor imorgon och tiden går ganska snabbt och det känns så skönt.
Så måste även lägga in bilder på magen så ni får se :)

v.25v.25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0