Torsdag!

Gud vad tråkigt jag har om dagarna, finns inget att göra :/
Kan knappt sova heller , vaknar minst 4 gr per natt av en massa bufflar i magen och värk. Blir galen på detta , kan man inte få njuta av att vara gravid?
Funderar på att ta mig en dusch iaf och besöka mina föräldrar sedan måste jag hem och laga middag till min kära sambo. Längtar tills vi flyttar så man har lite att syssla med iaf, och jag längtar till Dec när man får lite julkänsla, tycker det är så otroligt mysigt .
Börjar bli väldigt kallt också och jag har inte hittat någon jacka ännu, vi har varit och sprungit lite hit och dit för att söka efter en jacka men min mage är i vägen och jag vill inte köpa någon ful jacka heller. :( Jag får vara utan tills lillen kommer.

Nä gud nu orkar jag inte sitta här längre , måste duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0