Tisdag!

Blev väckt av min väckarklocka i magen som vanligt 05.45, varför ska lillen börja hoppa runt så tidigt blir så svårt att somna om pga illamåendet och sparkarna. Idag så har jag städat undan lite och kikat på tv typ , kl 13.00 så blir det ett möte tillsammans med min sambo på banken om vårat lån till radhuset. Längtar mer och mer för varje dag till vårat nya boende men samtidigt så gruvar jag mig, hatar att flytta plus att det kommer bli kämpigt med denna flytt om vi inte får tillgång till boendet tidigare. Dom ska vara ute kl. 12.00 den 5 Dec och vi ska vara ute samma tid, vart ska man ha grejerna när man inte har tillgång till radhuset?:S och hinner man verkligen städa och packa ut allt innan 12.00 ? Aja det ska jag väl inte tänka på ännu vi får besked om inflytten i mitten av Nov så då kan man börja tänka mer på det.
Nu ringde min kära sambo och ville bjuda på lunch innan banken ,synd att man inte är hungrig ännu :/ får bli en macka eller något annat hemma ist.

Nu måste jag röra mig härifrån, måste gå ut med Thea och boka tid i tvättstugan .


Ha en fortsatt trevlig dag alla som läser detta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0