Tisdag!

Vart en lång kväll igår också, vi var hemma runt 23.00 , jag som brukar hoppa i säng efter 22.00 för att slippa må riktigt dåligt, nu tog Joel lite komptid för att åka till mina föräldrar och fortsätta med golvet, så ikväll blir det nog inte lika sent och för hoppningsvis så är dom klara idag också! Slipper laga mat idag också gud vad skönt :)
Igår medans dom la golvet så passade jag på att ta med min syster till mamma mia och birsta city, jag hittade lite kläder till Oliver på mamma mia ,måste passa på när det är rea :) Sedan hittade jag ÄNTLIGEN en vinterjacka som jag för hoppningsvis även kan ha efter att Oliver kommit, fick lite hjälp av Elin på vero moda att hitta en jacka , så snällt av henne annars hade jag aldrig hittat någon plus att hon gav mig lite rabatt på köpet ;) Var in på stadium med min syster innan och kollade efter jacka där, och det var rea plus att det fanns skit snygga everest och peak jackor för hyfsade priser men dom kunde jag inte ha nu :/ men jag ska iaf köpa en jacka till Joel där så får han den i födelsedagspresent på söndag för det behöver han. Ska snart bege mig till mina föräldrar och hålla Joel lite sällskap och mer än så händer det nog inte idag.


 Magbild!


 Olivers kläder som jag handlade på mamma mia, 4 par byxor och 1 tröja för 101:- helt otroligt. :)


 Min nya vinterjacka :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Sjukt billigt på mamma mia nu! Jag fyndade två overaller, en blå och en röd för 99kr/st

2008-10-21 @ 13:39:38
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag läste att du vart där och vart lite sugen själv :o) Men jag tror inte att jag orkar eller att ekonomin tillåter nått sånt just nu :o(

2008-10-21 @ 16:35:54
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0