Måndag!

Igår så hade vi besök till och från, först kom min faster och min farmor och sedan Joels mamma och en kompis till honom. Efter det så kom min syster och hennes sambo och fikade lite och efter det så kom mina föräldrar. Så dagen vart full med besök och efter alla besök så gick vi och la oss och såg på tv. Joel fick jätte fina saker ,sedan så hade min farmor stickat en tröja med vantar och strumpor till lilla Oliver och det var verkligen jätte gulligt :)

Idag så måste jag nog storhandla, iaf försöka. Joel är så trött när han kommer hem ifrån jobbet så han brukar inte vara så pigg på att handla mat då, och om han följer med så ska det gå snabbt och då brukar man bara få med sig hälften av det man igentligen skulle handla.

Fotade inte så mycket igår men jag har någon bild som jag kan lägga ut iaf!

 Joel och Farmor !

Farmor och Faster!

 Thea!

 Det här hade Farmor gjort åt oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0