Måndag!

Nu sitter jag och slappar framför tven innan jag ska åka ner och simma lite, sedan ska jag ner på banken och betala in handpenningen på radhuset , skönt att ha allt klart. mindre än 2 månader kvar till det nya boendet nu, blir skönt att få större :)
Måste ta och boka hotell till helgen också så vi har någonstans att bo när vi ska till Ullared. Blir roligt att inhandla det mesta till lillen så man har det klart och lite julklappar för det kommer vi inte ha tid till. Hoppas vi hittar det mesta !
Måste ta mig i kragen och gå ut till förådet och rensa vad som ska slängas och vad som ska vara kvar också så man har det färdigt, men det är ju så tråkigt och jobbigt. Men man måste ju ibland =P
Nä nu blir det en promenad med Thea och sedan måste jag simma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0