Helg!

Gud vad jag sover dåligt på nätterna huua, min rygg blir bara sämre och sämre, någon som har ett bra tips? Igår så vart det ingen fika med Fia eller någon shopping av mat och fika till helgen, Joel ringde och ville ha hjälp med att leverera en bil till Sollefteå och det tog ju sin lilla tid så när vi var hemma kl. 17 så skulle vi iväg och käka hos mamma och pappa och sedan skulle Joel fortsätta att hjälpa dom med deras lister. Blev där till 22 typ sedan vart jag för trött.
Idag ska jag förhoppningsvis fika med Ulrika och sedan shoppa inför helgen, sedan ska vi till mamma och pappa och fortsätta med arbetet.
Nu vaknade Thea till liv , hon ska alltid ligga kvar i sängen till typ 11 =P  Hon vägrar gå ut innan dess.
Så nu ska jag ta en promenad med henne :)
Ha en trevlig helg alla som läser !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0