Vardag!

Igår så var jag till birsta och handlade lite mat och åkte hem och lagade en kycklingsallad med varmt bröd, efter denna middag så åkte vi till min faster och fikade lite och umgicks sedan så åkte vi till mina föräldrar och sa hej en stund, sedan vid 21.00 så ville Joel att vi skulle hälsa på Jocke en sväng så då åkte vi dit också. Kom hem vid 23.00 och jag var dö trött =P

Idag så har vi varit på föräldrarkursen och fått lärt oss lite mer om tiden efter bb, lika lärorikt som första gången och trevligt att träffa dom andra blivande föräldrarna.  Nu ringde apoteket och sa att min nya järnmedicin hade kommit , wiiii :)
Hoppas verkligen denna funkar bra och att jag kommer upp lite i järnvärdet innan bf.

Efter att jag hämtat ut min medicin så ska jag bege mig till Kramfors med min lillasyster och kika på dollarstore, tycker att den dollarstore är bättre än den i Härnösand.
Och ikväll kanske mina föräldrar kommer förbi och säger hej!

Nu ska jag diska och det ska bli såååå roligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0