Så pinsamt och tråkigt!

Skulle på våran sista föräldrarutbildning "idag" trodde vi iaf. När vi kommer dit så var den redan igår :/ Vi hade lyckats läsa fel på vårat papper. Pinsamt och tråkigt för jag ville ju så gärna gå på den träffen också.
Men nu är det ju inte så mycket att göra åt den saken tyvärr.

Ska iaf till min bm imorgon så då får jag förklara att vi lyckats läsa fel. Sedan hoppas jag att dom inte väntade på oss.

Gårdagen spenderade jag hemma med en massa flyttkartonger, har fortfarande tok ont i ryggen. Men jag har packat ner mycket nu. Sedan ringde vi ovh frågade lite om vårat inflyttnings datum ifall det blir den 5 dec eller tidigare , men det blev den 5 Dec. Jag som hade hoppats på tidigare då vi ska försöka renovera båda sovrummen innan lillen kommer. Får se hur mycket man hinner, viktigast är ju att man kommer iordning.

Nu har min lillasysters hund fått små valpar , jätte söta :) Det är blandningar mellan York/Shitzu och Toypudel.
Så jag ska bjuda på någon bild hade jag tänkt.

 



 Så söta :)

Ha en trevlig Tisdag :)

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag vet inte riktigt faktiskt. Tog bara en tablett om dagen på kvällen. Antar att min kropp tar upp järn extra bra eller nåt. Har tyvärr inga superknep=)

2008-11-18 @ 14:54:52
URL: http://decemberbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0