Mvc & Gravidyoga!

Illamåendet börjar komma tillbaka lika kraftigt som i dom första veckorna, blir så less. Idag 10.30 så ska jag till min barnmorska och kolla upp lite saker , alltid lika roligt att gå dit :) Hoppas dom kan kolla mitt järnvärde också, vill veta hur jag ligger till just nu för jag känner mig väldigt yrslig varje dag.
Och kl 18.00 idag så blir det gravidyoga , synd att det snart är sista gången. Ville gärna gå lite längre. Men jag har ju en dvd skiva så jag får väl ta mig tid att kika på den ist .

Måste bara säga att igår på föräldrakursen så fick vi se en film om förlossning och ni mammor som  redan har barn har gjort det väldigt bra för det där såg inte roligt ut. Jag är nervös men jag längtar efter känslan av att få hålla i mitt barn. Det såg så otroligt ut :)

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag kan fara iväg till mvc, skriver mer sedan om hur det gick :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0