Mvc besöket.

Nu har jag varit hos min bm och allt var bra , mitt socker låg på 6,1, blodtrycket på 112/66 och blodvärdet på 121.
Lillhjärtat låg på 133 och min kurva på 33.
Jag är så otroligt glad över att jag har fått upp mitt blodvärde ifrån 111 för 6 dagar sedan till 121 nu :)
Trodde verkligen inte att det skulle höjas något mer. Nu ska jag fortsätta med fexim och om jag har tur kanske jag kommer upp ännu mer. Åhh jag är så lättad nu =)
Min yrsel beror på blodtrycksfall sa min bm också så det hade inget med järnet att göra. Han är fortfarande rörlig men har huvudet neråt. Nästa gång som jag ska dit så är jag i v.37 och då lär han ju ha fixerat sig om jag har tur !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0