Helg!

Nu har man precis kommit hem ifrån en god frukost på ibis hotell med Joels jobb, tänk om man kunde ha det så varje dag :) Sedan bjöd min stora syster oss på middag ikväll så då slipper man tänka på det också så skönt !

Gud vad jag är yr jag kan knappt resa mig upp :( Dricker blutsaft 30ml innan middag, tar multivitamin ,dricker proviva female och försöker stoppa i mig äcklig blodpudding och leverpastej. Sedan har jag stödstrumpor för mitt låga blodtryck. Tänkte försöka ta niferexen idag så får man se hur det går denna gång. Orkar verkligen inte gå runt såhär. Måste sätta mig ner direkt, orkar verkligen igenting. Tog mitt blodvärde i fingret nu i veckan och då låg det ju på 111 men sedan pratade jag med en person som sa att det blir fel ifall man tar i fingret, man måste ta i armen för att det ska bli riktigt. Undra om man kan fråga lite snällt på mvc ifall dom kan göra ett riktigt prov nästa gång , jag vill ju veta hur jag ligger till.

Jag som ville åka på dollar store med min lillasyster idag men min kära sambo vill inte att jag ska vara ute och åka bil om inte han är med, han säger att han vill att jag och Oliver ska vara säkra och det är vi bara hemma. Så han ville följa med ist. Får ta det i helgen om vi får tid över.
Han har varit med på alla mvc besök också trots jobb , jag är väldigt glad över att han bryr sig om oss !

Nu måste jag ta och vila lite innan jag svimmar !

Kommentarer
Postat av: humorsajten

jag ska bara ta de lugnt:)

2008-11-07 @ 15:50:48
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0