Gravidyoga!

Nyligen kommit hem ifrån gravidyogan och det var väldigt härligt som vanligt :) synd bara att sista gången är nästa Onsdag, jag som har 2 gånger kvar på mitt klippkort och nästa gång det börjar är v.4 och då har jag redan min lilla knodd.

Nu sitter jag i sovrummet och kikar på oskyldigt dömd medans Joel och Alex sitter i vardagsrummet och kikar på någon skräckfilm. Funderar på att göra mig lite kvällsfika snart och sedan göra mig klar för att krypa under täcket. Måste vänta tills Alex åkt bara =P Är hungrig och trött ....snark!

Måste höra ifall någon mamma eller blivande mamma vet vad blodbrist innebär? Är det vanligt under graviditeten?
Järnbrist är vanligt men blodbrist vet jag inget om. Tacksam för alla svar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0