Stan med Therese!

Idag så har jag spenderat dagen på stan med Therese, vi fikade och kikade runt lite. Man hittar så fina kläder men det är ju inget man kan ha nu :/ Och sedan hittar man så fina inrednings saker men sånt får jag inte köpa för Joel ännu för han säger att vi måste flytta först. Men nu är det ju bara 4 dagar kvar till flytten så :)

Idag så dog vårat internet för vi har ju sagt upp det i och med att vi flyttar och får bredbandsbolaget och nu har vi comhem.
Så nu kommer jag inte kunna skriva så mycket här på ett par dagar , om jag inte smyger till mina föräldrar som jag har gjort nudå =P Sedan vet jag inte om vi kommer få internet direkt där heller. Men jag hoppas att vi får det så jag kan uppdatera hur det går för mig och magen nu den sista tiden här.

Kan skriva lite kort om denna vecka iaf.
Tisdag : Hjälpa mina föräldrar lite med jularrangemang.
Onsdag: Bankmöte kl 11.00, Mvc kl 13.00 sedan packa.
Torsdag: Fika på 1891 med några gravida flickor sedan så ska vi skruva ner alla möbler.
Fredag: FLYTTAR :) Äntligen säger jag!

Men som sagt ska försöka uppdatera lite iaf under veckan hemma här hos mamma och pappa. :)

Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0