Radhuset.

Nu håller Joel och min mamma på med vårat sovrum och det blir så fint, men vi hade tagit 2 olika nyanser så det var ju lite tokigt dock :/ Men hoppas att det inte syns allt för mycket sedan, Så imorgon så får vi nog sova där =) Sedan blir det lillens rum och jag längtar tills jag får inreda det.
Bjöd nyss på lite stark gryta, ris, sallad och vitlöksbröd mums så nu är jag mätt =P
Ska snart ta och göra iordning en julskinka, gott att lägga på mackor. Sedan ska mina föräldrar få halva hade jag tänkt !

Nu har jag tagit några bilder på köket för det börjar att bli klart iaf. Dom andra bilderna på radhuset får jag vänta med för jag vill få iordning på allt först.

Köket men har lite kvar att göra !

Köket!

Hallen men den är inte klar ännu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0