Gud vad tiden går snabbt.

Nu är vårat mirakel 1 vecka och 2 dagar och det känns som att vi fick honom igår. Blir roligt att se alla framsteg :)
Nu ligger mina pojkar och sover och jag försöker att få i mig lite frukost. Har haft dåligt med mjölk sedan igår så nu har jag börjat äta bättre och druckit bättre. Sedan pumpar jag till och från för att få igång allt så jag hoppas att det ger resultat.

Idag ska jag tvätta,städa och fixa lite här hemma hade jag tänk :) Skönt att bara vara hemma och ta det lite lugnt och pyssla på. Passa på att tvätta alla Olivers nya kläder som han har fått av alla så han kan börja att använda dom.
Vi fick en jätte fin overall igår efter att vi hade köpt en själv i den strl som han behövde av Janne och Lena så nu har han ju 2 st :) Kanon bra.  Sedan fick vi ett grattis kort, en pyjamas med sparkpåse och en body.
Måste tacka alla för allt fint som vi har fått :)

Någon som vet hur man beter sig för att få komma med i tidningen med familjen?
Vi fick någon lapp men den glömde vi på bb.

Nu ska jag ta en promenad till med Thea och efter det ska jag städa .

Ha en underbar Lördag alla.


Våran gosis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0