Första natten i nya radhuset!

Igår så flyttade vi till vårat nya boende och kämpigt var det. Hade sovit kanske 3 tim innan flytten och haft värk hela natten men allt gick bra iaf för vi fick så mycket hjälp.
Gick och la oss 3 inatt efter en lång dag och kl 8 ringer hon som ska flytta in i vårat förra boende och ville ha nycklarna, gud vad död man var. Hoppas man kanske får sova bättre inatt!
Joel gick och blev sjuk igår också så snart blir det väl min tur och vi som har såååå mycket att stå i nu innan lillen vill komma. :/ Så typiskt. Kommer nog iaf trivas jätte bra här men jag saknar det gamla området.
21 dagar kvar till beräknad bf så hoppas vi hinner. Nästan så att jag hoppas på 2 veckor senare pga .detta men jag mår ju så dåligt så snart orkar man inte mer.

Nej gud vi har mycket att stå i nu, packa upp ,renovera, shoppa in färg och sånt m.m så lika bra att jag sliter mig härifrån nu!

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0