Fika på 1891.

Nyss kommit ifrån fikat med flickorna och det var riktigt trevligt att träffa alla :) Plus lite god lunch och det sitter ju aldrig fel.
Så roligt att träffa andra som är gravida eller har små barn.

Passar på att skriva lite nu när man åkte förbi mamma och pappa en snabbis.
Idag ska vi packa in allt i skåpbilen inför flytten imorgon och det innebär att vi ska sova på golvet inatt och jag
undrar hur det ska gå , jag som redan har så svårt att ta mig ifrån sängen med denna jätte mage :P Joel får väl hjälpa mig hehe.
Och kl 07.00 kommer Britt-Marie (Joels mamma) och ska börja städa och det innebär också att jag måste kliva upp tidigt och jag mår SÅ dåligt på morgonen. Hoppas att jag kanske kan få må någorlunda imorgon iaf så man klarar av dagen.
Nu hoppas jag faktist på att den lilla i magen vill stanna längre än 23 dagar så vi hinner få iordning lite.
Men samtidigt så vill jag ha honom nu för att slippa denna smärta plus att jag längtar ju efter honom. Hoppas verkligen inte att han blir stor bara så jag lyckas få ut honom.

Nej nu ska jag åka hem och fortsätta packa lite.
Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0