Dagen!

Idag så har vi varit till birsta en sväng för att köpa en mindre overall till Oliver för hans overaller är alldeles för stora så nu har han äntligen en som passar jätte bra , han blev så söt i den :)
Sedan så åkte vi och firade min lillasysters kille som fyllde 19 år idag och där fick vi god mat och tårta!

Nu har Joel tagit Oliver och Thea på en promenad så jag får vila lite, han är verkligen helt underbar !

Imorgon så flyger min syster och hennes sambo hem och det ska bli så roligt att träffa dom efter dom här 2 veckorna och hon är ju så nyfiken på vårat mirakel . :)

Nej nu ska jag försöka vila lite ,hoppas alla får en god fortsättning på julen.

Måste tillägga att jag har världens underbaraste familj , Joel ,Thea och Oliver mina älsklingar. <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

nääe--.. tyvär e ja nog inte det hehe.. mitt sfmått hade krymt sist ja va där (självklart) så det har mer elelr mindre stabilicerat sig på kurvan.. så min BM tyckte inte att det fanns ngn vettig anledning till att kolla... fast hon trodde att det skulle bli ett januaribarn med tanke på mina förvärkar som jag har konstant ..hon behövde bara snudda vid magen så blev den hård som sten .. men ja går säkert över tiden:P haha..

2008-12-26 @ 23:26:06
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0